7 συμπεράσματα από το παγκόσμιο συνέδριο Content Marketing

Posted: September 27, 2014 in content marketing
Tags: , ,

Το μεγαλύτερο content marketing event του κόσμου πραγματοποιήθηκε για 4η συνεχή χρονιά στο Cleveland του Oχάιο το Σεπτέμβριο με εξαιρετική επιτυχία. 2.600 σύνεδροι – marketers από 50 χώρες, 60 sponsors, 45 υψηλού επιπέδου ομιλητές από αντίστοιχες μεγάλες κυρίως πολυεθνικές εταιρίες (15 εξ αυτών ανήκουν στο κλάμπ του Fortune 500), δημιούργησαν την μεγαλύτερη μέχρι σήμερα «φυσική κοινότητα» για το content marketing.

Eίναι χαρακτηριστικό αυτό που αναφέρει σε σχετικό άρθρο του ο Joe Pulizzi, ιδρυτής του Content Marketing Institute: “Nιώθω εντυπωσιασμένος για την ποιότητα όλων των συμμετεχόντων στο Content Marketing World 2014, όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι μπορούμε να βρούμε πλέον νέους πιο αποτελεσματικούς δρόμους και λύσεις στο marketing”.

Tα 7 κύρια συμπεράσματα από το συνέδριο

1. Documentation
Eνώ φαίνεται εξαιρετικά προφανές, ένας οργανισμός ανεξαρτήτως μεγέθους και δραστηριότητας, να έχει εισαγάγει σήμερα το content marketing στη ζωή του, δεν είναι καθόλου προφανές ότι υπάρχει μια καταγεγραμμένη στατηγική Content Marketing. Οι πιο αποτελεσματικές εταιρίες όχι απλά έχουν μια συγκεκριμένη στρατηγική, αλλά και την ακολουθούν, μετρώντας κάθε ενέργειά τους

2. Emotion
Η δημιουργία περιεχομένου με διαφορετικά θέματα σε διάφορες μορφές – format (κείμενα, άρθρα, βίντεο κλπ) δεν είναι αναγκαία και ικανή συνθήκη επιτυχίας. Είναι όμως ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος το ύφος της επικοινωνίας. Οι άνθρωποι έχουν πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση όταν η προσέγγιση είναι συναισθηματική, αφηγηματική (storytelling), εμπνέει (inspiring), δημιουργεί έκπληξη και αγωνία (suspense) και οδηγεί σε συναισθηματική εμπλοκή!

3. Reach
To άριστο Content από μόνο του δεν αρκεί για να έχουμε αποτελέσματα. Χρειαζόμαστε το Content Marketing, δηλαδή την προώθηση και προβολή του περιεχόμενου προκειμένου να αυξήσουμε την διείσδυση στο ακροατήριο μας. Μπορεί το content να αποδίδει πολύ καλύτερα από την κλασική διαφήμιση και να είναι έως και 4 φορές πιο αποτελεσματικό επεσήμανε η Μs Fleischer key note speaker, εκπρόσωπος της Kraft Foods, με την προυπόθεση όμως να διαφημίσεις το περιεχόμενο αυτό!

4. Creativity
Η δημιουργικότητα ήταν πάντα σημαντική στο χώρο του marketing. To πραγματικά δημιουργικό content είναι επίσης πολύ σημαντικό για τους marketers εάν θέλουν οι μάρκες τους να ξεχωρίζουν μέσα στον καταιγισμό της πληροφορίας, κερδίζοντας αναγνωρισιμότητα και εμπλοκή του κοινού στο οποίο απευθύνονται.

5. Experience
Πρώτιστη προτεραιότητα για το marketing, όπως τόνισε ο Chief Strategy Officer του CMI, Robert Rose, είναι η δημιουργία αξίας για την εταιρία. Το content είναι καθοριστικό στη διαδικασία αυτή όταν αυτό είναι αξιόλογο, αυθεντικό, χρήσιμο, συναισθηματικό κλπ. Πρέπει όμως ταυτόχρονα το περιεχόμενο να είναι και δημιουργικό προκειμένου να προσθέτει ακόμα μεγαλύτερη αξία στην επικοινωνία και στα αποτελέσματα μιας εταιρίας.

6. Authenticity and Generosity
Όπως επισήμανε ο Πρόεδρος της εταιρίας Un – Marketing, Scott Stratten, είναι τελείως διαφορετικό το “real time” με το “be real” ιδιαιτέρα στην περιοχή των social media και ορισμένων μέσων όπως πχ το Twitter. Eξέφρασε δε το φόβο ότι τα social media μπορεί να καταλήξουν να είναι ένας «θορυβώδης σκουπιδότοπος» εάν οι marketers δεν δείξουν ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα του περιεχομένου

7. Choice
Tέλος, δόθηκε μεγάλη έμφαση στο γεγονός ότι οι καταναλωτές πρέπει σταδιακά να έχουν επιλογές στα χέρια τους για το πώς αυτοί θα μπορούν να καναλώνουν το περιεχόμενο που δημιουργεί μια μάρκα και όχι να αναγκάζονται να ακουλουθούν τις ημερομηνίες «παρακολούθησης» του περιεχομένου (πχ Webinars) που ορίζει ένα brand!

Πηγή: Content Marketing Institute

Leave a comment